Scurtă prezentare

Salut,

Numele meu este Claudiu Pavlov şi te invit să păşim împreună pe culmile blogosferei, împărtăşind câte ceva din domeniile de interes comun.

Una din tematicile blogului va fi pasiunea pentru CĂLĂTORIE. Aici ne vom (re)descoperi setea de cunoaştere, de explorare, de cercetare si de... relaxare. Următoarea secţiune va fi dedicată pasionaţilor de FOTOGRAFIE. Vom învăţa să facem diverse tipuri de poze în diferite locuri şi momente ale zilei, să scoatem în evidenţă ceea ce dorim să exprimăm şi să le edităm, dacă e cazul. La domeniul MUZICĂ vom tranzita între rock-ul alternativ şi muzica electronică, prezentând diferiţi artişti cu date despre albumele, sigle-urile şi concertele lor. Prin DIVERTISMENT inţeleg bancuri, poze şi clipuri haioase. La rubrica SOCIAL vom cunoaşte oameni, întâmplări, fapte şi idei care revoluţionează lumea în care trăim. La domeniul ECO vom învăţa cum să protejăm mediul înconjurător, cum să scăpăm de datorii şi să facem economii, fără compromisuri prea mari. Fie că e vorba de cele mai noi jucării ale lui James Bond, sau pur şi simplu ultimele apariţii în materie de telefoane, monitoare, televizoare, aparate foto, video, audio... la secţiunea GADGETURI voi prezenta pe inţelesul tuturor, modul in care ele influenţează calitatea vieţii noastre.

Să ai parte!




28 aprilie 2011

Adevărul în pielea goală

 
Profesoara de fizică îl întreabă pe Bulă:
- Bulă, tatăl tău pleacă la ora 7.00 de acasă cu o viteză de 5 km/h. La ora 7.30 pleacă şi unchiul tău cu o viteză de 7 km/h. Unde se vor întâlni?
- După cum îi cunosc eu, la cârciumă.

La ora de logică, profesoara le cere elevilor să compună propoziţii iar apoi să explice logica. Prima elevă:
- Eu am acasă un acvariu.
- Bun. Şi unde este logica?
- Am nevoie de el pentru a ţine peştii în apă.
- Perfect! Următorul elev:
- Eu mi-am luat umbrelă.
- Bine. Unde este logica?
- Când va ploua, n-o să fiu ud.
- Bravo! Să auzim şi propoziţia lui Bulă:
- Bunicul se plimbă prin curte cu ziarul în mână.
- Nemaipomenit! Şi unde este logica?
- Probabil că merge la budă, el nu ştie să citească.

La ora de română, profesoara începe cu o propoziţie:
- "Mă voi mărita." La ce timp se află propoziţia?
- La cel mai îndepărtat, răspunde Bulă.
- Bulă, voi discuta cu tatăl tău! Ce timp e acesta?
- Pierdut...

Au trecut şi la rime. Începe primul elev:
- Sunt băiat de la Pleşcoi, am acas' sute de oi.
- Bravo, îl felicită profesoara. Următorul elev:
- Sunt băiat din Sighişoara, şi-mi place de Mărioara.
- Frumos, şi tu Bulă?
- Eu sunt din Moldova Nouă, stau în apă pân' la genunchi.
- Şi unde este rima?
- Staţi să urce apa...

O fetiţă se trezeşte în miezul nopţii şi merge în bucătărie după un pahar cu apă:



Protest împotriva scumpirii carburanţilor din România

 

Să ai parte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu